ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ

Παρασκευή 30 Μαΐου 2008

ΣΕΛΙΔΑ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ
Ο εκπαιδευτικός μπορεί να χρησιμοποιήσει το παρόν σενάριο για να μυήσει τους μαθητές στις ΤΠΕ και παράλληλα να τους κινήσει το ενδιαφέρον για ο περιβάλλον. Μπορεί να το υλοποιήσει και χωρίς να το συνδέσει με συγκεκριμένη θεματική ενότητα που υπάρχει στο βιβλίο της Μελέτης

ΜΑΘΗΤΕΣ
Χωρίζει τους μαθητές σε ομάδες των έξι . Καλό είναι οι μαθητές να είναι είναι διαφορετικών επιδόσεων σε κάθε ομάδα για να επιτευχθεί η αλληλεπίδραση μεταξύ τους και η συνεργασία.

ΣΤΟΧΟΣ
Γνωστικός στόχος των εργασιών των ομάδων είναι να καταλάβουν την αξία του δάσους, να το γνωρίσουν καλύτερα αυτό και τους κατοίκους του.
Παιδαγωγικοί και διδακτικοί στόχοι είναι να υποστηριχθεί η ομαδοσυνεργατική μέθοδος, να προωθηθεί η συνεργατική διερευνητική μάθηση και να αξιοποιηθεί η προσωπική βιωματική εμπειρία των μαθητών, ώστε να αποκτήσει προσωπικό νόημα για αυτούς η μάθηση. Επίσης αναπτύσσεται ο διάλογος και καλλιεργούνται δεξιότητες έκφρασης του λόγου και οργάνωσης στρατηγικών.


ΑΝΑΛΥΤΙΚΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ

Το σενάριο σχετίζεται κυρίως με τη Μελέτη της Γ΄Δημοτικού, χωρίς αυτό να αποκλείει την υλοποίησή του και σε άλλες τάξεις ή γνωστικά αντικείμενα.

ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ
Οι μαθητές χωρίζονται σε ομάδες των, κουκουβαγιών, των σκίουρων και των κυκλάμινων, αναλαμβάνουν να εξερευνήσουν ιστοσελίδες και να απαντήσουν σε ερωτήματα διερευνητικά. Στο τέλος κάθε ομάδα συνθέτει εργασία και γίνεται και μία δεύτερη εργασία από κοινού από όλες τις ομάδες.

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

Ο εκπαιδευτικός θα αξιολογήσει τη διαδικασία και το τελικό προϊόν των ομάδων.
Βασικοί άξονες είναι .....
Οργάνωση
Συμμετοχικότητα
Αξιοποίηση χρόνου
Εντοπισμός επαρκούς υλικού
Εντοπισμός κατάλληλου υλικού
Μορφή εργασίας
Επικοινωνία


Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ

ΣΤΟΝ ΕΛΑΙΩΝΑ
Στις 31 Μαρτίου επισκεφθήκαμε το 6ο Λύκειο Αιγάλεω, για να μπορέσουν τα παιδιά να δουν τα απομεινάρια του παλιού Ελαιώνα αλλά και να ψάξουν στην πολύ καλά ενημερωμένη βιβλιοθήκη του Λυκείου πληροφορίες για τα δάση γενικά και τα περιαστικά μας δάση ειδικότερα.